Wednesday, December 29, 2010

susah la nak membuang!!

Hari2 aq dok mengadap fesbuk..ramai la pengguna fesbuk yang setia ne duk update status diowang sal nak balik u..maklumla cuti dah nak abis an..membe2 aq la sume tu..hahha..ada yang duk kire bape ari lagi la cuti tinggal..x jumpe jalan nak balik u la..sesat la..pengomen kat bawah pon komen la..xnak BALIK!!!.. termasuk aq..sape nak an balik an tempat yang banyak masalah tu..sumpah aq xnak..tapi tanggungjawab ada kat sane nak wat macam mane..balik jela weeeiiih!!..


kowang nak taw ape masalah yang aq kene mengadap kalu balik u?? ("kowang" macam ramai jew follower aq neh (-_-")..alah wat2 jew mcm ramai )..nak taw ! masalah pembuangan!!! sape yang x paham tu bia aq translate.. masalah susah nak BERAK!!! ne masalh besar ne.. tengok la aq wat huruf besar..

menurut firasat aq shinchan ne nk berak bkn nk kecing yea..

aq x taw la nape kalu aq balik u mesti aq susah tol la nak berak.."membuang" la ok sikit.."berak" direct sangat lak..owang melayu kan.. kene berkias sikit..haha..aq rase sebab sistem pemakanan aq yang x berape elok kat u..haish! jadik bile kat umah ne pikir care supaye aq senang nak membuang bile kat u nati..wokeyh!


Minum Air Kosong : aq neh kalau kat u tu mane minum sangat air masak ne..kesnye air kat sne x sedap..rase chlorine la air paip tu kalu da masak pon..nak beli yang dalam botol  pulak mahal.. aq x paham la kenape air kosong tu mahal sangat..botol kecik tu da sehengget kot.. mahal tu!..sehengget tu da boleh wat beli air caler lain da..

minum air kew basuh mulut??

Minum Susu : ne aq da try da wat kat u.. senang gak la nk berak..heheh..dulu aq kureng gak ngan susu ne..sekarang ne da boleh minum da..wawa..



Makan Sayur Ngan Buah : ne...kene tengok bajet..


aq ne da macam pegawai pemakanan la..mane taw dapat jadik pegawai ok gak an..simpan cita2 tu dalam poket..

kekate-->aq berani cakap pasal masalah pembuangan aq kat entry ne sebab x de sape yang kenal aq..kalu ada yang kenal malu gak aq (yg knl tu senyap sudah)..haha..bia la..da la aq lapa la nk makan..kurus lak kang aq nati..chaw!!

5 comments:

  1. haha ko. tu la aq ckp mnum susu. dpt pakej bole tinggi sekali apa. haha.

    ReplyDelete
  2. bgus. begini la anak murid ku. hh0h0

    ReplyDelete
  3. sape ank murid ko.. perasan!! :P

    ReplyDelete
  4. ahaha..apsal sume anak mirid ku ni segan2 ni. haha
    aq da thu faktor susah membuang. sbb tnds x bape nk best.

    ReplyDelete